BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 7, 2011

i will be miss you .

cengceng .  sedihh . sedihh . waktu terus berlalu . harihari tanpa kamuu lagi . ehhh , jiwang miss shikien ne kann ? what ever you want to say after baca ne karangan aku , say la . aku dont mind . haha . kalau ianya agak terlebih aku menyusun sepuluh jari tangan minta maaf . tapi ne blog aku , so aku rasa aku ada hak bahh kan ? haha . firstly , hari ne hari kedua dia tiada dekat dengan aku . SEDIH macam beruk . MOODY macam ambuk . RINDU macam monyet . pendek kata , memang nda dapat di jelaskan lagilah . terlampau hiperbola . malas aku mau ulas sebab aku bukan terer betul mau ulas mengulas barang begini ne . aku tau hantam ja . walaupun tiap2 bulan aku hantar kosa kata sebanyak 50 perkataan , aku tetap kurang pengetahuan pasal kata atau bahasa berdarjat tinggi ne . entahlah . memang kali aku ne ndak berdarjat tinggi(sedar pun diri tu) .

apa-apa pun memang minah satu orang ne suda tersasar dari tajuk asal kan ? hehhhh . sukasuka ja ubah topik . ne kalau cikgu b.m nampak mesti kena potong markah . kasian .

heyhey . disini aku mau tanya ::
- bila kau mau pulang tengok aku di sini ?
- kau rindu aku ka di sana ?
- kau ingat aku ka di sana ?
- kau sayang aku macam dulu ka ?
- kau peluk ka si dedek kita ?
- si dedek kita nda kotor ka ?
- kau jaga si dedek bagusbagus ka ?
- kau ingat ka pesan2 aku ?
- kau tedaa nakal2 ka sana ?
* soalan aku yang paling penting , kau masih gumuk ka dari aku ? aku ndamau kau kurus bila pulang nanti .

so , harapan aku semoga kau makan banyak2 di sana supaya kau tedaa kurang berat .

sini akuu mahu kau tau yang aku sedia menjinjing dan memikul segala pesanpesan kau sama aku . aku janji aku patuh . kau ndamau itu , ndamau ini . aku buat bahh . yang penting kau juga samaa . haha . buuu . apa aku merepek ne ? kita harus percaya masing2 . aku cuba la untuk janji yang aku trust kau . ehh , normal bah kalau ada jeles2 sikit kan ? lain la kalau tedaa perasaan . itu manusia ka lagi ? bukan manusia tu sayangg . hantu kali . tapi hantu pun ada juga perasaan bah . contohnya bila kita kacau tempat dorang , dorang pandai marah juga kan ? so , tedaa makhluk yang teda perasaan . cuma perasaan aku sekarang ne rindu . ayat kami ::   rinduu sangatsanagat . walaupun bunyinya agak keterlaluan . haha . last but not least , aku sayang kamu sangatsangat . ne hari tedaa aku mau upload gambar . tedaa mood .

sampai sini ja la madah aku malam ne .
selamat malam sayangg . bobo pakai blanket oke .

* jangan nakalnakal ya sayangg . haha . =)

0 comments: